Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský plán na pořádání dětského tábora organizovaný TJ Sokol Telnice
Žirovnický, Jan ; Cupalová, Lenka (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na sestavení podnikatelského plánu pro pořádání dětského tábora organizovaný TJ Sokol Telnice. Práce je zaměřena na analýzu konkurenčního prostředí, sestavení marketingového mixu, rozpočtů a kalkulací. Součástí práce jsou vlastní návrhy na pořádání dětského tábora, dokumentace o táboře, personální, programové i materiální zabezpečení tábora a Ekonomické zhodnocení dětského tábora.
Bezpečnost a ochrana zdraví při práci - příprava školení pro vedoucí na přírodovědeckém táboře
Maťáková, Jana ; Stratilová Urválková, Eva (vedoucí práce) ; Gajdošová, Veronika (oponent)
Přírodovědecká fakulta UK v Praze spolu s Domem dětí a mládeže Praha 10 každoročně organizuje pobytový a příměstský tábor. Všichni vedoucí tábora musí být před jeho začátkem proškoleni v BOZP, aby byla zajištěna maximální bezpečnost všech účastníků. Dosud byl pro školení používán dočasný materiál, prezentace, která plně nevyhovovala požadavkům vedení tábora. Cílem práce proto bylo vytvořit vhodné didaktické materiály ke školení BOZP pro vedoucí na přírodovědeckých táborech. V teoretické části práce jsou porovnány volně dostupné prezentace na téma BOZP, které se však ukázaly jako nevhodné pro potřebný účel. Praktická část popisuje vzniklé didaktické materiály, které se nacházejí v příloze. Jedná se o příručku, jež je určena primárně pro školicího pracovníka, a dále tři prezentace, které jsou určeny k prezenčnímu školení. Příručka je doprovodným textem k těmto prezentacím, ve kterých jsou informace kvůli přehlednosti napsány stručně.
Manažerské činnosti pedagogů volného času - hlavních vedoucích dětských táborů
Nová, Iveta ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Závěrečná bakalářská práce se zabývá tématem sekvenčních manažerských funkcí vykonávaných pedagogem volného času, hlavním vedoucím dětského tábora. Vychází z předpokladu, že hlavní vedoucí vykonává při přípravě a realizaci akce všechny sekvenční manažerské funkce. Teoretická část na základě prostudované odborné literatury charakterizuje jednotlivé sekvenční funkce - plánování, organizování, personalistiku a kontrolu. Specifikuje dětský tábor jako dětskou zotavovací akci a objasňuje podmínky jeho pořádání včetně právních aspektů. Přiřazuje konkrétní činnosti hlavního vedoucího prováděné při přípravě a v průběhu tábora jednotlivým sekvenčním manažerským funkcím. Praktická část je věnována výzkumu, který byl proveden formou dotazníkového šetření mezi hlavními vedoucími dětských táborů, kteří jsou absolventy kurzu opravňujícího k výkonu funkce. Analýza výsledků prokázala, že hlavní vedoucí bez ohledu na provozovatele dětského tábora vykonávají všechny sekvenční manažerské funkce, a to nejméně polovinu obsahu těchto činností. Nejvyšší míra prováděných činností byla zjištěna u hlavních vedoucích, kteří práci pedagoga volného času vykonávají celoročně a jsou v zaměstnaneckém poměru v domě dětí a mládeže či ve středisku volného času. Výsledky přinášejí cenné informace a naznačují možné využití v praxi -...
Postoj studentů UK FTVS k letním dětským táborům
Procházka, Petr ; Psohlavec, Lukáš (vedoucí práce) ; Šafránek, Jiří (oponent)
Název: Postoj studentů UK FTVS k letním dětským táborům Cíle: Cílem práce je zjistit, jaké měly dětské tábory pro studenty UK FTVS přínos a jaké k nim chovají dnes postoje. Metody: Výzkum byl rozdělen do dvou částí. V části A byla požita metoda dotazování s následnou analýzou. Testování se zúčastnilo 175 osob. Dotazování probíhalo na studentech UK FTVS v období od června 2018 do července 2019. Data byla následně vyhodnocena pomocí klasických statistických metod a interpretována pomocí grafů a tabulek četností. V části B probíhaly polostrukturované rozhovory s devíti probandy, kteří byli vybráni jako reprezentativní vzorek na základě rozhovorů z části A. Data byla vyhodnocena základními statistickými metodami tj. pomocí tabulky četností, a dále byla použita Likertova škálovací metoda ke zjištění úrovně postojů u respondentů. Výsledky: Z části A vyplynulo, že pouze 7% jedinců ze vzorku se nikdy nezúčastnilo dětského tábora. Také bylo zjištěno, že z celého vzorku má negativní postoj k táborům čtrnáct respondentů, což odpovídá hodnotě 8%. Analýzou dat bylo zjištěno, že se zvyšujícím se počtem pobytů se postoj jedinců přesouvá směrem k pozitivním hodnotám. Účastníci jednoho či dvou táborů uváděli negativní postoj v 28% (deset případů z šestadvaceti). U druhé skupiny, tedy tři až šest pobytů to bylo 5%...
Hlavní vedoucí dětského tábora - pedagog a manažer
Nová, Iveta ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Dvořáková, Miroslava (oponent)
Závěrečná diplomová práce se věnuje pedagogickým a manažerským činnostem hlavních vedoucích dětských táborů. Cílem je vystihnout tyto činnosti a analyzovat formální předpoklady - odbornou kvalifikaci a praxi - k výkonu funkce u hlavních vedoucích, kteří vedou tábor jiného pořadatele, než je školské zařízení zájmového vzdělávání. Vychází z předpokladu, že většina těchto pracovníků kvalifikační předpoklady nesplňuje, neboť nejsou vyžadovány žádným právním předpisem. Teoretická část komparační metodou zařazuje tábory do oblasti volnočasového vzdělávání, popisuje jejich historický vývoj, objasňuje podmínky pořádání. Věnuje se pedagogickým a manažerským činnostem hlavních vedoucích a kompetencím, které jsou pro výkon funkce žádoucí. Uvádí možnosti získání odborné kvalifikace. Cílem výzkumné části bylo potvrdit či vyvrátit předpoklad, že hlavní vedoucí táborů těchto pořadatelů nesplňují kvalifikační předpoklady. Výzkumu, realizovaného formou dotazníkového šeření a doplňujících řízených rozhovorů, se zúčastnili 103 respondenti - hlavní vedoucí táborů pořádaných v roce 2016 v Jihočeském kraji. Analýza výsledků vyvrátila původní předpoklad. Prokázala, že hlavní vedoucí splňují formální předpoklady k výkonu funkce ve vyšší míře, než byla předpokládána - nejméně polovina hlavních vedoucích sledovaného souboru...
Manažerské činnosti pedagogů volného času - hlavních vedoucích dětských táborů
Nová, Iveta ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Závěrečná bakalářská práce se zabývá tématem sekvenčních manažerských funkcí vykonávaných pedagogem volného času, hlavním vedoucím dětského tábora. Vychází z předpokladu, že hlavní vedoucí vykonává při přípravě a realizaci akce všechny sekvenční manažerské funkce. Teoretická část na základě prostudované odborné literatury charakterizuje jednotlivé sekvenční funkce - plánování, organizování, personalistiku a kontrolu. Specifikuje dětský tábor jako dětskou zotavovací akci a objasňuje podmínky jeho pořádání včetně právních aspektů. Přiřazuje konkrétní činnosti hlavního vedoucího prováděné při přípravě a v průběhu tábora jednotlivým sekvenčním manažerským funkcím. Praktická část je věnována výzkumu, který byl proveden formou dotazníkového šetření mezi hlavními vedoucími dětských táborů, kteří jsou absolventy kurzu opravňujícího k výkonu funkce. Analýza výsledků prokázala, že hlavní vedoucí bez ohledu na provozovatele dětského tábora vykonávají všechny sekvenční manažerské funkce, a to nejméně polovinu obsahu těchto činností. Nejvyšší míra prováděných činností byla zjištěna u hlavních vedoucích, kteří práci pedagoga volného času vykonávají celoročně a jsou v zaměstnaneckém poměru v domě dětí a mládeže či ve středisku volného času. Výsledky přinášejí cenné informace a naznačují možné využití v praxi -...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.